نئون پلاستیک حسینی شعبه دیگری ندارد , لطفا دقت فرمایید

نئون پلاستیک حسینی

تلفن

+9821 7752 0195

ایمیل

h_amir_e@yahoo.com

زمان بازگشایی

شنبه تا پنج شنبه 9:00 - 19:00
حروف برجسته فلزی

حروف برجسته فلزی

حروف فلزی یکی از مرسوم ترین انواع تابلو های محیطی می باشد برای ساخت این نوع تابلو از فلزات مختلفی مانند گالوانیزه ، مس ، برنج و استیل استفاده می گردد . اگر تصمیم شما برای طرح تابلو از حروف طلایی باشد باید از ورق های مسی و برنجی استفاده شود ولی اگر انتخاب شما نقره ای بود از ورق استیل که دو نوع مات و براق دارد مناسب است . در برخی موارد تصمیم مشتری حروف رنگی است که میتوان حروف را با آهن یا گالوانیزه ساخت و قبل از نصب تابلو با رنگ کوره ای , حروف رنگ آمیزی میگردد .

برای ساخت حروف فلزی ورق مورد نظر را با برش لیزری مطابق طرح برش می دهیم . این کار در واحدد برش لیزری ما انجام می شود . سپس با تناسب سایز حروف ضخامت لبه  سنجیده می شود معمولا لبه های حروف از جنس همان رویه ی حروف انتخاب می گردد و پس از آماده سازی , استاد کار حروف ساز این ورق روی کار را با لبه ی کار با شیوه ی لحیم کاری به هم متصل میکند و پس از ساختن پایه ها حروف توسط نصاب در محل مورد نظر نصب می گردد

امروزه انواع طرح ها و نوع ساخت های متفاوت, زیبایی و جلوه ی خاصی به حروف فلزی برجسته داده است و نور پردازی های متفاوت این حروف را بسیار جذاب میکند . کیفیت و درخشش حروف فلزی، دوام و ماندگاری آنها ثبات در برابر آب و نور خورشید از ویژگی های منحصر به فرد این تابلو می باشد .

برای نور پردازی حروف برجسته ی فلزی از چند نوع نور دهی کاملا متفاوت استفاده می گردد

مانند نور توسط پرژکتور از زوایای مختلف
نور از پهلو یا نور از درون حروف که هر کدام جلوه خاص خود را دارند

 

    حروف برنجی         حروف مسی

 

    حروف نور اند لیک          حروف فلزی

 

                با کلیک رو عکس جزییات بیشتر تابلو را بررسی کنید

۱۳۹۶/۹/۲۸
اشتراک بگذارید :

نظر کاربران محترم

ارسال کامنت

captcha