نئون پلاستیک حسینی شعبه دیگری ندارد , لطفا دقت فرمایید

نئون پلاستیک حسینی

تلفن

+9821 7752 0195

ایمیل

h_amir_e@yahoo.com

زمان بازگشایی

شنبه تا پنج شنبه 9:00 - 19:00
حروف برجسته استیل

حروف برجسته استیل

حروف استیل یکی از جذاب ترین انواع حروف فلزی می باشد ساخت حروف استیل انواع بسیار زیادی دارد که به دلیل طرحها و رنگهای متنوع به چندین دسته ی مختلف دسته بندی می گردد. به عنوان مثال از انواع استیل نقره ای، استیل نقره ای خشدار، طلایی براق، طلایی خشدار، استیل مسی، استیل دودی میتوان نام برد این نوع تابلو به هیچ عنوان دچاز زنگ زدگی نمیشود و در شهر هایی  که رطوبت آب بالایی دارد توصیه میگردد ضمنا حروف برجسته فلزی به راحتی قابل تمیز شدن را دارد و با شستشو ی ساده مثل روز اول دارای براقیت و درخشندگی می باشد برای نور پردازی این حروف  با نور مستقیم و نور مخفی استفاده می گردد , همچنین این امکان وجود دارد که بدون نور پردازی از این حروف استفاده کرد .

حروف استیل رینگی

نوع دیگری از ساخت حروف برجسته استیل , به استیل رینگی معروف است که با ورق های استیل میرور  یا استیل خشدار ساخته می شود .حروف استیل رینگی نوع جدیدی از حروف استیل است . تنوع در ساخت این نوع حروف برجسته بسیار زیاد است  لبه این حروف سایز های متفاوتی دارد و انتخاب رنگ استیل هم در زیبایی کار تاثیر بسزایی دارد. زیبایی  مقاوم در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون و درخشش زیاد از مزایای این نوع کار می باشد.

در اغلب موارد این قابلیت وجود دارد که در ساخت تابلو ها از ترکیب این موارد استفاده کرد شما میتوانید برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید . تیم فنی ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و با توجه به موقعیت و سلیقه ی شما , بهترین پیشنهاد را به شما خواهند داد

 

با کلیک روی عکس های پایین نمونه های کار شده را ببینید

 

    حروف برجسته استیل طلایی     حروف برجسته فلزی

 

    حروف رینگی     حروف رینگی

   

    حروف ترکیبی استیل     حروف برجسته استیل رینگی

۱۳۹۶/۹/۲۸
اشتراک بگذارید :

نظر کاربران محترم

ارسال کامنت

captcha